شکسپیر : عشقی که با اشک چشم شست و شو شود ، همیشه پاک و تمیز خواهد بود
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
جستجوی خدمات دهندگان
شهر
تهران
اصفهان
شیراز
کرج
مشهد
خدمات دهنده
همه
آرایشگاه
آتلیه
تالار
مزون عروس
تشریفات
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
مرتب سازی
زمان
امتیاز

آرایشگاه رزا متین (رزان)

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 4٫0
0
معرفی

آرایشگاه رزا متین (رزان) جزء مراکز زیبایی باسابقه شمال تهران در محله محمودیه است. خانم رزا متین، دوره دیده در کشور فرانسه و مربی رسمی لوازم آرایشی برند سامر خوزامی در ایران می باشد. سالن زیبایی رزا متین (رزان) دارای خدمات زیبایی شامل لاین تخصصی عروس، آرایش تخصصی سینمایی، شینیون مدرن و کلاسیک، براشینگ با ماندگاری بلندمدت، کوپ مو، اکستنشن با متد فرانسه و ایتالیا با موی طبیعی، کراتینه و ویتامینه مو با دستگاه بخار آب، خدمات مژه، خدمات ابرو، خدمات ناخن، رنگ و مش و لایت، آبرسانی مو با روغن طبیعی، پاکسازی پوست، اپیلاسیون و وکس صورت می باشد. ارایشگاه رزا متین دارای بخش آموزش میکاپ و خودآرایی، شینیون، خدمات مژه، رنگ و لایت بصورت حرفه ای است.

نقد

آرایشگاه رزا متین (رزان) دارای خدمات حرفه ای آرایش سینمایی و شینیون مدرن و کلاسیک می باشد. از ویژگی های مثبت سالن زیبایی رزا متین می توان به استفاده از برندهای مرغوب مواد آرایشی مک و استی لودر و سامر خوزامی اشاره نمود. حسن خلق مدیریت و پرسنل و توجه به نظرات عروس خانم ها سبب شده که مشتری مداری ارایشگاه رزا متین در حد بالایی باشد بطوریکه سبب بازخوردهای مثبت مشتریانش شده است. سطح قیمتی آرایشگاه رزا متین در محدوده متوسط است که با سطح خدمات تناسب دارد.

هم اکنون توجه شما را به برخی نظرات درخصوص آرایشگاه رزا متین (رزان) جلب می کنیم:

96/12/26: من دیروز رفتم بازدید آرایشگاه رزا متین. اولا خانم رزا متین فوق العاده مهربون و خونگرم و مثل فامیلی شون متین بودن. اولش که البومشون رو دیدم، پکیج 2 تومن بود که شامل میکاپ و شینیون مژه، ناخن، فون بدن، اصلاح ابرو بود و تاج و رنگ جدا بود که دیروز شده بود 1500 تومن شده بود. بعد دو تا عروس آماده کرده بودن که من عروس اول، سبک آرایشش رو بیشتر دوست داشتم. چون سایه حالت دودی داشت، آرایش تمیز بود ولی کاش مدل شینیون بهتر درست می کردن، چون من شینیوناشون رو دوست نداشتم. عروس دوم رنگ موهاش روشن بود، من رنگ سایه اش رو دوست نداشتم، رنگش طلایی تیره بود، بژ اینا. در کل قابل قبول بود. یعنی به قول خانم رزا متین در کل منطقه زعفرانیه فقط ایشون پکیج 2 تومن دارند، چون همه جا خیلی بالاتر هستش.

96/09/13: من عروسیم ۷ آذر با سالن زیبایی رزا متین بود. هفته قبلش هم فرمالیتم بود. همه چی عالی بود. حتی وقتی گریه کردم، میکاپم پاک نشد. همه چی خیلی شیک بود، هم شینیون و هم میکاپ. واقعا کسی نبود تو سالن که اسم میکاپ کارم رو نپرسه. اخلاقشون هم خیلی خوبه. از این آرایشگرها هم نیستن که حرف، حرف خودشون باشه و تحمیل کنن. نظرشون رو میدن و نظر می پرسن. من که خیلی از انتخابم راضی بودم.

96/01/21: بالاخره مراسم عروسی برادر من هم تموم شد که عروس به پیشنهاد من آرایشگاه رزا متین آماده شد. می تونم بگم فوق العاده شده بود. یه آرایش چشم کامل و نسبتا تیره با رژ لب ملایم. شینیونش هم آزاده جون عالی براش انجام داد. کنار موهاش به پیشنهاد خود رزا جون و آزاده جون، گل کار کردن و تورش روی موهاش نصب شد. خلاصه که مثل ملکه ها شده بود. ما روز 18 فروردین که تاریخ عروسیمون بود، رزا جون یه عروس دیگه هم داشتن اما هر دو عروس به موقع آماده شدن. من هم که خواهر شوهر بودم، میکاپ و شینون ویژه برداشتم که خیلی عالی شدم. آرایشم هم تا شب اصلا تکون نخورد و کاملا با عروسمون متفاوت بود.

95/12/22: من عروس روز پنج شنبه 19 اسفند سالن زیبایی رزا متین بودم. یه تیم عالی از رزا عزیز و آزاده جون. همسر برادرم دو سال پیش عروس رزا بود و من هم به عنوان همراه قبلا پیش ایشون آرایش شده بودم. رزا جون نظر خودشون رو میگن ولی در نهایت سعی می کنن کاری رو بکنن که شما دوست دارین. رنگ رژ و مدل سایه و ... کامل با تایید هر دومون بود. از نظر کیفیت لوازم آرایشی که تماما مک استفاده کردن. من چون عجله داشتم که زود حاضر بشم، صبح به موقع آمدن. چون تخصص توی کاشت مژه دارن، بسیار کار مژه رو عالی و دونه ای انجام دادن. حالت چشم و چهره و ... رو خودشون برام توضیح دادن و گفتن علت انجام هر مرحله چی هست. من کمی پف پشت چشم دارم ولی با آرایش عالی چشم، اصلا چشم هام ریز نشد و برام مهم بود. دوست داشتم خودم باشم و خیلی تغییر نکنم و فقط یه آرایش مدیوم تمیز. برای همین لنز نذاشتم و مو رنگ نکردم. رزا جون هم به نظرم احترام گذاشتن. آزاده جون هم که کلا بی نظیره و حرفه ای. مدل مویی که دوست داشتم رو نشونش دادم و تمام و عالی. با این که تور من سنگین بود، اصلا تاج و موهام خراب نشد. از هر دوشون ممنونم.

95/11/03: من ۲۶ آذر عروسی رفته بودم. میکاپ آرتیستش، رزا متین بود. خیلی خوشگل شده بود و کاملا عوض شده بود. مخصوصا چشم ها رو خیلی خوب درست کرده بود. دو روز قبل عروسی یعنی ۲۴ آذر هم تو آرایشگاه با سحر بودم. برخوردشون عالی بود و حتی از من پرسیدن کاری دارم که انجام بدم یا نه. ناخن ها رو کاشتن و موها رو هایلایت کردن. جفتش عالی بود.

95/10/10: من عروس ۲۶ آذر آرایشگاه رزا متین بودم. بعد دو هفته از عروسیم اومدم بگم واقعا راضی بودم از ارایشم. خیلی ممنون از رزا جون و آزاده جون و تیم عزیزشون. از اون روز قبلش که برای انجام کارهای اولیه رفتم و روز آخر برای عروسی، بسیار مهربون و باحوصله تمام درخواست های من رو انجام دادن و کمک کردن تا بهترین شب زندگیمون رقم خورد.

95/02/29: عروسی دوست من آخر شهریوره و هفته پیش رفتیم سالن زیبایی رزا متین برای بازدید عروس. ابتدا عرض کنم که من و دوستم، هر دو آرایش لایت دوست داریم. روزی که ما رفتیم، یه عروس داشتن و یه ساقدوش. میکاپ عروس خیلی لایت بود و میکاپ ساقدوش مدیوم بود. خانم متین گفتن عروس خودش در این حد لایت خواسته و در کل خوب شده بود. من شنیون عروس رو نپسندیدم اما تمیز بود. میکاپ ساقدوش عالی بود اما هنوز تموم نشده بود و موهاش هم هنوز کاری نکرده بودن. خانم متین بسیار مودب و خوش برخورد بودن و کل میکاپ جلوی آینه و با نظر خود عروس انجام میشه. پکیج عروس کامل بود بجز رنگ مو 1700 و ساقدوش 450.

94/12/18: من میکاپ ویژه پیش آرایشگاه رزا متین رفتم و عروس هم داشتن. از اخلاقشون هر چقدر بگم، کم گفتم. انقدر خوش اخلاق و پر از انرژی و شاد هستن که حس نمی کنی بار اول هست رفتی. به نظرات اهمیت میدن. میکاپ رو جلوی آینه انجام میدن و مدام باهات چک می کنن که راضی باشی. من که خیلی راضی بودم. عروس شون هم شاد و راضی بود. سالن، جو صمیمی و خوبی داره. شنیون کار هم عالی بودن. موی اضافه هم گذاشتن، موهام خیلی خوب بود.

94/06/22: من عروس بیست و ششم فروردین ارایشگاه رزا متین بودم. هر دفعه عکس های عروسیم رو می بینم و یا عروسی آدم های مختلف میرم، میگم چقدر آرایش و موهام و تاجم شیک و تک بوده. من تو بهترین شب زندگیم همونی شدم که همیشه آرزو داشتم. واقعا رزا کارش عالی بود و به نسبت کارش قیمتش هم واقعا پایین بود. به نظرم رزا متین داره کار 2000-3000 میلیونی رو با قیمتی محدودتر انجام میده. و این از ارزش کارش کم نمی کنه. اصلا آدم پولکی ای نیست واقعا خودش هم هم پای عروسش استرس داره. رزا خیلی به من اصرار کرد که لنز بذارم و موهام رو رنگ کنم، ولی من عاشق این بودم که توی شب عروسیم، یک آدم دیگه نشم. رزا از سر صبح، اخلاق فوق العاده ای داشت که من اصلا نفهمیدم زمان چطور گذشت و سر تایمی که گفته بودم، من رو آماده کرد. در هر موردی که می خواستم، باهاش مشورت می کردم و اون با حوصله جوابم رو می داد. مامانم هم پیش رزا رفت و واقعا کار رزا روی صورت مامان هم خیلی قشنگ و شیک بود. توی عروسی، تقریبا همه دخترها اسم آرایشگر من رو یا از خودم پرسیدن یا از فامیلام. البته دو تا از نوعروس های مجلس، رزا رو انتخاب کرده بودن. من واقعا هنوزم که هنوزه از آرایشم راضی هستم و چون ساده بود و هم میکاپ و هم شنیونم. البته ناخن کار سالن که من پیشش ناخن کاشتم، اصلا خوب کار نکرد.

94/06/18: من عروس مرداد ماه آرایشگاه رزا متین بودم. همه چی خوب بود. کسایی که میخوان قیافه شون تغییری نکنه و عوض نشن، کار رزا جون براشون مناسبه. همه به من می گقتن که دقیقا خودت بودی و اصلا عوض نشده بودی، چون ایشون گریم نمی کنن. به موقع هم آماده می شین، اصلا نگران نباشین. در کل رفتار پرسنل هم خیلی خوب بود و من حس خوبی به آرایشگاه داشتم.

94/02/13: من دیروز برای مراسم عقد کنونم رفتم سالن زیبایی رزا متین. نمونه کارهاشون رو دیدم و انتخاب کردم. واقعا از کارشون راضی بودم. نتیجه کار فراتر از حد انتظار خودم خوب بود! یه آرایش سبک و شیک که تا اخر شب تکون هم نخورد. تمام مدت میکاپ جلوی آینه و مرحله به مرحله بود و از همه مهم تر آرامشی بود که به آدم در طی کار می دادند.

93/12/20: من عروس 21 بهمن آرایشگاه رزا متین بودم. رزا نه تنها فامیلیش متینه که خودش هم متین و به تمام معنا خانمه. این رو در اولین برخورد باهاش میشه فهمید. از اونجایی که راکوتان مصرف می کنم، صورتم پر از جوش بود و البته خشک. همش نگران بودم که بالاخره این زیباترین شب هر دختری برای من چه خواهد شد. اما آرامش رزا و در عین هنرمندی بی نظیرش، نتیجه ای غیرقابل باور برام رقم زد. به قدری خوب جوشهام رو پوشوند که در لحظه ورود به سالن همه ازم می پرسیدن کجا رفتی؟ رزا با حوصله و اخلاق، یک گریم واقعی و بی نقص رو روی صورتم پیاده کرد. یک آرایش زیبا، ملیح و ماندگار. کار خود رزا خانم رو همکاران خوبش مریم خانم و آزاده خانم تکمیل کردن. شوهر من خیلی با رنگ کردن موهام موافق نیست ولی رنگ و لایت زیبایی که مریم خانم روی موهام درآورد، واقعا نظرش رو عوض کرد. در نهایت آزاده خانم شینیون کار با سلیقه آرایشگاه که شینیون متفاوت و البته محکمی رو روی موهام پیاده کرد. اغلب دوستانی که عروس میشن از شل بودن شینیوناشون مینالن ولی من با اون همه کشیدن های تور توی آتلیه، موهام تا آخر شب هیچیش نشد. محیط آرایشگاه و جو اون هم دوستانه بود. واقعا دست همگی درد نکنه. یه چیز دیگه که خیلی مهمه، هزینه هاست. بهرحال دم عروسی هر چقدرم پولدار باشی، باز پول کم میاری. من خیلی جاها قبل از اونجا رفتم. اغلب آرایش ها غلیظ و ناجور و قیمت ها بالای 2 میلیون بود: مثل آرایشگاه ماه لیلی، آرایشگاه ویس، آرایشگاه گیوا و ... اما در کمال تعجب، رزا علیرغم کار بسیار خوبش، فقط 1میلیون و 300 می گرفت. تازه جاهای دیگه، هزینه تاج و فون بدن و ناخن رو هم جدا حساب می کردن اما اینجا اونها هم جزو پکیج بود. بهر حال من واقعا از اینکه با رزا آشنا شدم خوشحالم. راستی رزا برخلاف بقیه آرایشگرها، عروس رو جلوی آینه آرایش می کنه و شما در هر لحظه میتونی میزان پیشرفت کار و کیفیت مواد بکار رفته رو هم ببینی.

93/12/06: من دیروز عقدم بود. رفتم آرایشگاه رزا متین. واقعاً عالی بود اخلاق، رفتار و کارشون. انقدر با آرامش رفتار کردن و همه مراحل کار رو توی آینه نشون می دادن و هر قسمت که تموم می شد، نظرت رو می پرسیدن. خیلی متین، با حوصله و مهربون. حتی واسه من با اینکه خودم نمی خواستم (چون مراسم داخل محضر بود)، ریسه هم گذاشتن بدون اینکه ازم بیعانه بگیرن. امروز صبح هم تماس گرفتن، تبریک گفتن و ازم سوال کردن که راضی بودم یا نه. این کارشون خیلی خوشحالم کرد، چون نشون میده که مشتری چقدر براشون مهمه. من حتماً برای عروسی هم میرم پیش ایشون.

93/11/26: من 24 بهمن عروسیم بود. واقعا همه چیز عالی بود. کار سالن زیبایی رزا متین فوق العاده بود. میکاپم خیلی خوب شده بود. آزاده جون هم موهام رو خیلی خوب درست کرده بود. توی سالن همه بهم می گفتن که خیلی خوب شدی. تا اخر شب با اون همه فعالیتی که کرده بودم، ارایشم اصلا تکون نخورده بود. واقعا از رزا جون ممنونم به خاطر همه زحماتش و اخلاق فوق العاده خوبش.

93/11/09: من عروس ۱۹ دی آرایشگاه رزا متین بودم. واقعا عالی شده بودم. هم ارایشم و هم شینیونم فوق العاده شیک بود. واقعا راضی بودم، دستشون درد نکنه. تو تمام مراحل ارایش هم نظرت رو میپرسن و خیلی به نظر عروس اهمیت میدن. واقعا هنرمندن و خوب کارشون رو بلدن.

93/11/08: من الان زنگ زدم به خانوم رزا متین. خیلی خوش برخورد و خوشرو بودن و من خوشم اومد از برخوردشون. همون پشت تلفن هم خیلی خوب من رو راهنمایی کردن. اول از همه که پکیجشون کامل بود و شامل میکاپ و شنیون موی اضافه و شیو صورت و خدمات ابرو، خدمات ناخن و دست و تاج و فون بدن میشد. خودشون گفتن تمام تاج هاشون رو خودشون از اتریش آوردن که همه اینا با هم 1300000 شد که برای ماه اسفند و فروردین آف گذاشتن که میشه 1100000 و فرمالیته شونم 850 تومن. واقعا قیمت خوب و مناسبیه. من عکس کارهاشون رو توی اینستا دیدم. واقعا کارهاشون خوب و شیکه. بیشتر گریمه تا آرایش و من اینطوری می پسندم. البته دو مدل شو دارن. حالا قرار شد که جمعه برم، هم عروس زنده رو ببینم و هم این که گفتن یه جلسه مشاوره میذاریم که با هم صحبت کنیم. من از طرز برخوردشون پشت تلفن واقعا خوشم اومد، برعکس بعضی ها که زنگ زدم و مثل طلبکارها باهام رفتار کردن.

93/06/17: من رفتم آرایشگاه رزا متین. نمونه کارشون رو دیدم، واقعا عالی بود. یه عروس زنده هم دیدم، خیلی خوب شده بود. با خودشون صحبت کردم. برخوردشون خوب بود. ایشون هم کار لایت انجام میدن، هم ارایش غلیظ.

اطلاعات تماس
مدیریت: رزا متین
تلفن: 02126805645 - 02126805654 - 09123235297 - 09120168166

آدرس: تهران، محمودیه، چهار راه پارک وی، خیابان الف جنوبی

شبکه های اجتماعی

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید