مارکز : کسی که به هر چیزی چنگ می اندازد، هیچ چیز را نمی تواند محکم بگیرد
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
جستجوی خدمات دهندگان
شهر
تهران
اصفهان
شیراز
کرج
مشهد
خدمات دهنده
همه
آرایشگاه
آتلیه
تالار
مزون عروس
تشریفات
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
مرتب سازی
زمان
امتیاز

آتلیه عکاسی نگارین

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 4٫5
1
معرفی

"بر خود می بالیم که افتخار ثبت با شکوه ترین لحظات زندگی خود را به ما می سپارید"

آتلیه عکاسی نگارین دارای خدمات حرفه ای آتلیه عروس، عکاسی اسپرت و عکاسی کودک، عکاسی بارداری می باشد. ساخت کلیپ عروسی در داخل و خارج کشور به همراه ایده ها و فیگورهای عروس و داماد زیبا، تجهیزات حرفه ای و بروز عکاسی و فیلمبرداری، ساخت کلیپ پشت صحنه و کلیپ فرمالیته از ویژگی های مثبت استودیو نگارین است. اتلیه عروس نگارین دارنده آتلیه ای مدرن با دکور خاص و هنری، یک ویلای لوکس و مجلل با عمارت و باغی شیک و استخر می باشد. آتلیه عروس نگارین دارای کادر مجرب بانو و مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران می باشد.

نقد

آتلیه عکاسی نگارین دارای خدمات باکیفیت و عالی می باشد. از ویژگی های مثبت استودیو نگارین می توان به کادر مجرب خانم و تجهیزات پیشرفته اشاره نمود. گفته می شود که تصاویر آتلیه نگارین بدون روتوش و فتوشاپ نیز دارای کیفیت مطلوب و بالایی است. سطح قیمتی اتلیه نگارین در محدوده بسیار بالاست.

هم اکنون توجه شما را به برخی نظرات درخصوص آتلیه عکاسی نگارین جلب می کنیم:

96/10/19: من چند روز پیش رفتم آتلیه عکاسی نگارین. برخوردشون خیلی بد بود، اصلا خوشم نیومد. بعدشم گفتن ما هرشب دو سه تا عروسی قبول می کنیم و ترجیحمون اینه که عروسی مختلط باشه.

95/01/15: عروسی پسرعمه من با استودیو نگارین بود. آلبوم های عکس و فیلم عروسیش رو که دیدم، واقعا محشر بود. البته گفتم چقدر هزینه کردید؟ به شوخی گفت زیاد.

93/08/15: اتلیه نگارین عکس هاش خیلی فشنه. دخترعمه من با این اتلیه بود و عکسا و کلیپش خیلی خووووب بود. داماد بیش از اندازه پول داره، ما دیگه نپرسیدیم چقدر شده ولی فکر کنم گرون شده بود.

93/05/22: من دیشب مراسمم بود و آتلیه عکاسی نگارین به معنای واقعی بهترینه. خیلی خوشحالم که با این آتلیه کار کردم. گروه خوب، دلسوز و مهربون و البته کار بلد.

93/03/18: دوستان اساس کار آتلیه نگارین، پرهیز از فتوشاپه. در ژست دادن و عکس گرفتن به حدی حرفه ای هستن که حتی برای نور و سایه و روشن عکس هم از فتوشاپ استفاده نمی کنن. عکس های منو کسایی دیدن که در زمینه عکاسی، مدرس دانشگاه هستن و فقط تحسین کردن. اما در مورد فیگور و ژست بستگی به سلیقه خودتون داره، هرچند در این مورد هم جای ایرادی نیست.

93/03/13: در مورد آتلیه عکاسی نگارین باید بگم کارشون حرف نداره و واقعا عکس های قشنگی ازت می گیرن. یکی از عروس ها که اونجا بودن می گفتن برای عکس های اسپرتشون خیلی جاها رفتن که کارشون خاص باشه.

93/03/06: من از استودیو نگارین خیلی راضی بودم. قیمت هاش از نظر من یکم نامیزون بود.

93/03/03: من خیلی از کار آتلیه عکاسی نگارین راضی هستم. یه گروه فوق العاده وارد و دلسوز. حسن کار اینجا اینه که مثل بقیه آتلیه ها، فیگورهای از پیش تعیین شده نداره و برای هر کس به اقتضای شخصیتش فیگور تعیین میکنه. قطعا عکس متفاوتی از شما میندازه. سبک کلیپشون هم که حرف نداره. هر چی تعریف کنم کم گفتم.

92/12/19: ممنون عزیزم، جدا میارزه، من مامانم همش میگفت چرا اینقدر هزینه کردی اما بعد از عروسی رفت به آقای شهروی گفت پولی که گرفتی حلالت باشه، باور کن خیلی بیشتر عز پولی که میگیرن برات زمان میذارن، یه گروه فوقالعاده و دلسوز من که تک تکشون دوست دارم.

92/12/18: بچه ها من استودیو نگارین رفتم. کارشون فوووووق العاده بود. هزینه هاشم یکم بالا بود اما کارشون میارزه به این قیمتی که میدن.

92/09/01: من توی خرداد ماه عروسی دوستم بود که با آتلیه عکاسی نگارین بود. دو تا شاسی داشت که خیلی خوب بود و از اون بهتر یه چیزی مثل پاراوان با شاسی عکس هاشون گذاشته بودند توی باغ که همه مثل هالیوود ازش عکس می گرفتند. ولی خب ماشاالله به قیمت!

اطلاعات تماس
مدیریت: حمید شهروی
تلفن: 09121100104

آدرس: تهران، خیابان آجودانیه، خیابان 7 غربی

شبکه های اجتماعی

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید