پیامبر (ص) : هيچ يك از شما زنى را كه ديگرى خواستگارى مى كند ، خواستگارى نكند. تا اينكه با او ازدواج كند و يا اينكه منصرف شود.
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
جستجوی خدمات دهندگان
شهر
تهران
اصفهان
شیراز
کرج
مشهد
خدمات دهنده
همه
آرایشگاه
آتلیه
تالار
مزون عروس
تشریفات
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
مرتب سازی
زمان
امتیاز

آتلیه عکاسی سعید عرب

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 4٫8
1
معرفی

آتلیه عکاسی سعید عرب یکی از آتلیه های باسابقه تهران می باشد که در سال ۱۹۴۸ توسط پدربزرگ سعید عرب بنیان گذاشته شد و بعدها سعید عرب در سال ۲۰۰۹ در اتلیه سعید عرب مشغول بکار شد. استودیو سعید عرب جزء استودیوهای پرافتخار و تحصیلکرده ایران است که از تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا بهره می برد. خدمات آتلیه سعید عرب شامل عکاسی عروسی، عکاسی فشن و عکاسی تبلیغاتی می باشد.

معرفی دکتر سعید عرب:

  • متولد 1364 در شهر اصفهان
  • عکاسی مد و برندینگ در 21 سالگی و تدریس عکاسی از 23 سالگی
  • دکترای پژوهش هنر (گرایش عکاسی) از ایتالیا
  • مدرک درجه 1 تدریس عکاسی از آمریکا و عضو انجمن عکاسان آمریکا
  • جایزه مدیریت کسب و کار عکاسی از ایتالیا
  • عکاسی و چاپ بیش از 100 ژورنال مد و لباس
  • تهیه برنامه آموزشی شبکه 2 سیما
  • نویسنده و منتقد کتاب عکاسی
  • همکاری با شرکت هایی نظیر پیر کاردین، دی اند جی، بوگاتی، زارا، آردن، ویشکا، عطرآگین
نقد

آتلیه عکاسی سعید عرب نیاز به نقد چندانی ندارد و با دیدن عکس های خاص این آتلیه به سرعت متوجه کیفیت کار خارق العاده و سبک خاص سینمایی و مدلینگ آن خواهید شد. استودیو سعید عرب دارای فضایی هنری و بزرگ می باشد. ژست ها، نورپردازی ها و زاویه عکاسی بسیار حرفه ای کار می شود. دارا بودن باغ ها و عمارت های VIP شیک و تجهیزات پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری از ویژگی های اتلیه سعید عرب است. سعید عرب دارای حسن خلق و مشتری مداری خوبی است. بزرگترین نقطه ضعف استودیو سعید عرب، نداشتن کادر بانو می باشد. سطح قیمتی آتلیه سعید عرب در محدوده بسیار بالاست.

هم اکنون توجه شما را به برخی نظرات درخصوص آتلیه عکاسی سعید عرب جلب می کنیم:

96/11/17: بالاخره تونستم از اتلیه عکاسی سعید عرب بازدید کنم. من واقعا از سبک کاریشون خوشم اومد. کلا یک دنیای دیگه بود عکاسیشون. ولی متاسفانه هزینه اش برای ما اکی نیست، تقریبا از 10، 11 تومن حساب کنید. نحوه برخورد خیلی خوب و خاکی بودن.

96/06/17: دیشب عروسی پسرداییم بود. اتلیشون با سعید عرب بود. عکساشون قشنگ بود، اما کلیپ شون خیلی معمولی بود، مکانی هم که کلیپ گرفته بودن خیلی معمولی بود.

96/02/11: کار عروسی من رو استودیو سعید عرب و گروه خوبش انجام دادن. به نظر من و تمام اطرافیانم کار های سعید عرب فوق العاده خوب هستش و ایشون تو کارشون خیلی خیلی حرفه ای هستن. جدا از تمام مدارک حرفه ای که ایشون داره، رفتار و منش کاملا حرفه ای هم داره. روزایی که درگیر کار با ایشون هستی، آدم خسته که نمیشه هیچ، بلکه کلی هم لذت میبره. من خیلی گشتم دنبال عکاس خوب و به جرات میگم سعید عرب تو ایران از همه یک سرو گردن بالا تره. هزینش شاید زیاد باشه اما به نظرم تنها هزینه مراسم عروسی که ارزشش رو داره آدم پرداخت کنه و من به این مرد حرفه ای با کمال میل این هزینه رو پرداخت کردم.

96/01/31: براى عکاسى مراسم نامزدی ام با آتلیه عکاسی سعید عرب قرارداد بستیم و کارشون را از نزدیک دیدم. علاوه بر اینکه ایشون بسیار خوش رو هستند، در کارشون هم بسیار ماهرند و در عکاسى جورى نور پردازى مى کنند که تصاویر بسیار زنده و واقعى ثبت میشه. کار کلیپ شون هم جذاب و پرهیجانه. در کل مى تونه یکى از انتخاب هاى خوب در این زمینه باشه ایشون.

94/04/23: من مایه دار نیستم و همون پکیج اول آتلیه سعید عرب رو برداشتم. من واقعا از خیلی چیزهای غیرضروری زدم، مثلا ما دیروز ماشینمون رو گل نزدیم و ویدیو پروژکشن توی سالن برنداشتیم. من همون پکیج ده میلیونی رو یه سری چیزهاشون حذف کردم که قیمتش کمتر شه، ولی واقعا تاثیری در کار اقای عرب نذاشت. این رو قبلا هم شنیده بودم ولی دیروز بهم ثابت شد که اقای عرب با عشق کار می کنه.

94/02/05: من خودم یکی از دامادهای سعید عرب هستم. واقعا کارش عالی بود و هست. اول قبول نمی کردم که برم کار عروسیم رو بسپارم به یه گروه مرد، ولی وقتی رفتم خود سعید و کاراشو دیدیم، سه فازم پرید! بعد از این اتفاق خودم قبول نمی کردم که کارمون رو به کسی غیر سعید بسپاریم! چون تا حالا نشده که کسی البوم ما رو ببینه و از ذوق چشماش بیش از حد باز نشه! من خیلی از دوستام عکاسای خبرگزاری های ناب ایران هستند. عکس ما رو می بینن، اعتراف می کنن که واقعا تا حالا عکس مدلینگ یا عروسی به این قشنگی ندیدن! سبک کار سعید عرب، 10 سال از بقیه همکارا جلوتره.

94/02/03: کلیپ های سعید عرب رو من تو یوتوب دیدم. عاشق کارش شدم واقعااااااااااااااااااااا عالیه به تمام معناست. افسوس و صد افسوس بخاطر اینکه کادر خانم نداره، عکاسش خودشه و اینکه خیلی قیمتش بالاست.

93/09/08: در رابطه با آتلیه عکاسی سعید عرب توضیحاتی عرض کنم. آقای عرب با برخورد بسیار عالی و با لبخند همیشگی شون به توضیح جزئیات می پردازند. خودشون مجلس عروسی نمیان و برادرشون آقا پویا و فیلمبردارشون آقا مجید کار عکاسی و فیلمبرداری از مجلس رو بر عهده دارن. برای عکاسی به عمارتی محدوده جمشیدیه می برند، عمارت خیلی خیلی زیبا که هرکس عکس ها رو می بینه، در نگاه اول فکر می کنه فتوشاپ استفاده شده. عروس خانوم ها و آقا دامادهایی که اهل ژست گرفتن نیستن، کارشون با آقای عرب خیلی راحته، چون عکس ها رو معمولا خیلی بی هماهنگی و یه دفعه ای می گیره و بیشتر خودش جاشو تغییر میده تا اینکه عروس دوماد رو اذیت کنه. دوربین خبرنگاری که پیشنهاد می کنن شامل حدود هزار تا عکس از عروسیه که ناگهانی از مهمونا گرفته میشه. کلیپ اسپرت به ما گفت شبی 2 میلیون هست، دیگه هرچقدر که طول بکشه که پیشنهاد جاجرود رو دادن. کرین هایی که دارن 6 متری و 8 متری هست که بهتره جای عروسی سقف بلندی داشته باشه. فیلم و عکس خیلی زود آماده میشه تقریبا 2 ماه و نیم بیشتر طول نکشید. عکس سر مجلسی 50 در 70 و 2 تا عکس هدیه برای پدر و مادرها دادن. 2 تا آلبوم کوچیک که کپی آلبوم های اصلی هست هم هدیه داده میشه. ادیت های فیلم و عکس در دفتر خود سعید عرب نیست و جای دیگه انجام میشه که بسیار شیک و جذاب انجام میدن. اگر بکگراندهای ساده و سفید دوست دارید، اینجا انتخاب مناسبی نیست، اما اگر دکورهای سلطنتی دوست دارید بهترین انتخابه.

93/08/10: سعید عرب یکی از فوق العاده ترین شخصیت هایی که من تا حالا دیدم! هم از نظر هنر هم از نظر شخصیت! من کار عروسیم رو به استودیو سعید عرب سپردم و خیلی هم راضی بودم! نه من و خانمم بلکه همه فامیل و دوستان! این رو خطاب به کسانی میگم که میگن کارش خشکه! آقای عرب 300 تا عکس می گیره که همه جور ژستی توش هست، از ژست مدرن تا ساده و دل نشین! عاشق رنگ آمیزی عکساشم! بیش از 80% عکس های اینستاگرامش بدون روتوش و خام هست، چون من حداقل 600 تا عکس باش دارم! من حداقل 5 تا البوم و 3، 4 تا کلیپ اسپرت و عروسی دیدم و به یقین رسیدم که هیچ کجا نمی تونم کاری مثل کار آقای عرب رو تجربه کنم! من دو روز با سعید عرب بودم: یه روز کار اسپرتم و یه روز دیگه عروسیم! هیچ روزی به اندازه این دو روز تو عمرم بهم خوش نگذشت! کلیپ مون خیلی عالیه، هر کی می بینه افتخار می کنه! میدونم که 10 سال دیگه این کلیپ و عکسامونو ببینیم، دموده و قدیمی نیستند!

93/08/08: کاملا مشخصه که آتلیه عکاسی سعید عرب تجهیزات کاملا حرفه ای و به روز رو در اختیار دارن و مهمتر از اون بلدن چطوری ازش استفاده کنن. چیزی که من تو کارای ایشون نمی پسندم، چه تو کارهای مادلینگ چه البومهای عروس، اولا حس عکس هاست، دوما لوکیشن هایی که هیچ ربطی به موضوع عکس ندارن. تلفیق کار مادلینگ با کار عروس ایده ایشونه که در هر حال مصنوعیه. من به شخصه دوست دارم البوم عروسیم پر از عکس هایی باشه که بیست سال دیگه حس دوست داشتن و عشق بین من و همسرم رو به بچه هام نشون بده. ثبت اینکه ما چقدر از رسیدن به همدیگه خوشحالیم، مهمتر از متفاوت بودنه به نظرم. من و همسرم عروس و دامادییم نه مدل.

93/08/07: تو این که سعید عرب، کارشون ماهرانه هست که شکی نیست. فقط عکس عروسی با عکس های مد و فشن فرق داره. باید احساس خوب به آدم بده، حس قشنگی اون روز رو. عکس ها، حالت ها، رنگ آمیزی ها مصنوعی بود. شاید اگه یکم حس و حال طبیعی تری عکس ها به آدم می داد، بهتر بود.

93/08/07: کار آتلیه عکاسی سعید عرب خاصه و مثل آتلیه های دیگه نیست. سلیقه خاصی، کارشون رو می پسنده! بیشتر تو حالت مدلینگ و فشن کار می کنن تا کلاسیک! و این یه مدل جدیده که تا حالا تو هیچ اتلیه دیگه ای ندیده بودم! خیلی حرفه ای و بروز کار می کنن.

93/05/29: من اقای عرب رو از نزدیک می شناسم. همه خصوصیات اخلاقی و کاری شون رو تایید می کنم. واقعا ایشون استادن، کارشون حرف نداره، هم از لحاظ اخلاقی خیلی خاکین و هم کار هنریشون پرفکت پرفکت.

93/03/13: سعید عرب یکی از کسایی بودن که من وقتی کارهاشون رو دیدم، احساس تکراری بودن بهم دست نداد. خیلی مدرن و به روز بود و همینطور افکت ها عالی بود.

92/12/09: دوستم شهریور عروس آتلیه عکاسی سعید عرب بود. فیلم و البوم عکسش رو دیدیم. عالی بود با همه اتلیه ها فرق می کرد.

91/07/09: من ٥ مهر عروسیم بود و ١ مهرم مادلینگم. یعنی تنها چیزایی که ١٠٠٪ راضى بودم ارایشگاهم بود و اتلیه ام. سعید عرب ازش ممنونم، کارش بی نهایت عالی بود. قشنگترین شب زندگیمون رو برامون به بهترین نحو ثبت کرد.

اطلاعات تماس
مدیریت: سعید عرب
تلفن: 02122740865 - 02122744799 - 09121986498

آدرس: تهران، تجریش، برج تندیس، واحد 501

شبکه های اجتماعی
تصاویر
فیلم
برای مشاهده فیلم بایستی وارد/عضو شوید

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید

تعداد نظرات: 1

  1. ساغر۱۳۹۸/۰۵/۲۸ 1

    من چند وقت قبل رفتم آتلیه عکاسی سعید عرب و کارهاشون رو دیدم. به لحاظ اخلاق که خیلی پسندیدم و خود آقا سعید ، خوشرو و دوستانه و صبور برخورد کردن و همه چیز رو توضیح دادن. نورپردازی و ژست عکس ها و فیلم هاشون همانطور که در اینجا و اینستا گذاشتن، عالی و درجه یکه و احساس می کنی که عکس زنده است و انگار سینماییه. سبک کاریش، عکاسی هنریه و فوق العاده است. آهنگ فیلم ها کاملا متناسب و زیبا بود. ای کاش کارهاشون رو توی تبلت ارائه نمی کردن و با کیفیت بالاتری نشون میدادن. قیمتش هم خیلی بالاست و قطعا بخاطر کار حرفه ایشونه. البته ظاهرا سرشون خیلی شلوغه.