افضل‌ الدین کاشانی : از شبنم عشق خاک آدم گل شد – صد فتنه و شور در جهان حاصل شد – سر نشتر عشق بر رگ روح زدند – یک قطره فرو چکید، نامش دل شد
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
جستجوی خدمات دهندگان
شهر
تهران
اصفهان
شیراز
کرج
مشهد
خدمات دهنده
همه
آرایشگاه
آتلیه
تالار
مزون عروس
تشریفات
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
مرتب سازی
زمان
امتیاز

مزون عروس فابرا

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 4٫5
1
معرفی

مزون عروس فابرا (مزون عروس دی تو دی سابق) در زمینه طراحی، دوخت و اجاره لباس عروس، لباس نامزدی و لباس مجلسی با متد ایتالیایی فعال می باشد. مزون عروس فابرا در سال 1390 موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ایزو 9001 شد. خانم فاطمه ابراهیمی (مدیریت مزون فابرا) علاوه بر گذراندن دوره های متنوع اندام شناسی، رنگ شناسی و ... ، حائز مقام بانوی برتر کارآفرین نیز شده اند.

مزون عروس فابرا، دوره های آموزشی کاربردی در زمینه های طراحی آناتومی بدن خانم، طراحی لباس، پارچه شناسی، شومیزها و ... نیز برگزار می کند.

نقد

مزون لباس عروس فابرا بواسطه کیفیت کار بالا و برخورد مناسب خانم فاطمه ابراهیمی (مدیریت مزون فابرا)، دارای شهرت و حسن سابقه خوبی می باشد. مزایای مزون عروس فابرا شامل قیمت مناسب، دوخت عالی لباس عروس با طرح اروپایی و آمریکایی، اجاره لباس عروس، پاسخگویی مناسب درخصوص نحوه انتخاب مدل لباس عروس می باشد.

هم اکنون توجه شما را به برخی نظرات درخصوص مزون عروس فابرا جلب می کنیم:

1396/10/27: خواهر من دو سال پیش لباسش رو از همین مزون فابرا گرفت. اول تصمیم داشت لباسش استین نداشته باشه و بعد تصمیم گرفت دقیقه اخر که برای لباسش استین بزاره. خانوم ابراهیمی هم با مهربونی زیاد انجام دادن. خیلی براشون مهمه که واقعا با رضایت از مزونشون بری بیرون، خیلی مشتری مدار هستن. قیمت لباس خواهرم حدود 4.5 شد ولی جای دیگه همون رو 7 قیمت گرفته بود و بعدم فروخت لباسشو. بعد از عروسیش یکی از دوستاش اومد ازش خرید اینقدر خوش دوخت و تمیز بود. از نظر تحویلم به موقع تحویل میدن خیلی وظیفه شناس و مرتب هستن.

1396/10/25: من رفتم که لباس بدوزم برای مراسم های دوستام. ولی وقتی کارشونو دیدم لباس عروسمم همینجا سفارش دادم. اینقدر که خانم ابراهیمی ناز و مهربون بودن و چقدر خوشحالم که باهاشون اشنا شدم. اینقدر دوستانه به من و همسرم راهنمایی دادن هم برای خرید پارچه هم برای دوخت لباس و مدلی که دوست داشتیم که واقعا لذت بردیم. یه جوری طراحی میکنن براتون که میتونید خروجی کار رو تصور کنید.

1396/10/15: من خودم لباس هامو همینجا پیش خانوم ابراهیمی عزیز و مهربون دوختم. هم برای فرمالیتم هم عروسیم کار خیلی از مزون ها رو دیدم ولی اون چیزی که مد نظرم بود رو توی اونا ندیدم. دیگه تصمیم گرفته بودم برم ترکیه لباس بخرم که یکی از دوستام اینجا رو بهم معرفی کرد و خداروشکر راضی هم هستم از این انتخاب. ممنونم از خانم ابراهیمی و همسر مهربونشون که خیلی با من و همسرم کنار اومدن و با سخت گیری های ما ساختن. خانم ابراهیمی بهترینن.

1396/10/12: خاله من برای مراسمش، لباس عروسش رو همینجا دوخت و خانم ابراهیمی براشون سنگ تموم گذاشتن. خاله من قبلش بهشون گفته بود که میخواد لباسش خیلی شیک و پر کار باشه ولی در عین حال سبک باشه که بتونه راحت برقصه. واقعا هم لباش عروس بسیار شیک و قشنگی براش در اوردن که فوق العاده سبک هم بود. خاله من خیلی جاها رفت نمونه کار دید و با خیلی از مزون دار ها صحبت کرد ولی میگفت همه فقط عکس خارجی نشون میدادن و عکس های ژورنالی. ولی این مزون عکس های کارهای مشتری رو که تحویل داده بودن رو نشون دادن بهشون که خالم خیالش راحت شد که درست انتخاب کرده. توی شب مراسمشم همه شیفته لباسش شده بودن.

1396/10/08: خواهرشوهر من لباس شباشو همیشه پیش خانوم ابراهیمی میدوزه و خیلی هم لباسای شیکیه. اکثر فکر میکنن کار اماده است. ​نمیشه گفت قیمت مناسبی داره ولی به کاری که تحویل میده میارزه چون بدون ایراده.

1396/10/06: من رفته بودم خونه یکی دوستام. در کمدش که باز بود ناخواسته یه لباس دیدم که خیلی قشنگ بود. اول فکر کردم دوختش ایرانی نیست و اماده خریده. ولی بعد که ازش پرسیدم، گفت اومده مزون فابرا و اینکه مسئولشون خانوم ابراهیمه و خیلی هم خوش اخلاقه و خیلی تخصصی این کارو یاد گرفتن و خب هم دوختش و پارچه خیلی عالی بود.

1396/04/11: من لباس عروسیم رو از مزون فابرا گرفتم. میتونم بگم اولین چیزی که نظر منو جلب کرد، خوش رویی خانم ابراهیمی بود. تن خور لباس و نوع پارچه ای که استفاده میکنن خیلی خوبه و این در قبال قیمتی که پرداخت میکنید کاملن منصفانه هست. من پارچه بله برونم هم اینجا دوختم و مادرشوهر و خواهرشوهرم هم همینجا برای عروسی ما سفارش دادن. باهاتون کنار میان و هدفشون صرفا پول دراوردن نیست.

1396/06/17: من برای لباس دوختن تا حالا خیلی از مزونا رفتم، آخریش هم فابرا بود که برای اولین بار دقیقا همون لباسی رو که میخواستم برام دوختن. هنوزم بعد از ۵ سال مشتری ثابتشونم. کلی از دوستامم فرستادم پیششون که همشونم راضی بودن.

1395/07/18: دوست من لباس عروسشو از این مزون خریده بود ۳۲۰۰. خیلی خوب بود همه عاشقش شده بودن.

1394/12/11: من برای مشاوره انتخاب لباس عروسم رفتم مزون فابرا. با خانم ابراهیمی صحبت کردم. ایشون خیلی با حوصله به حرفام گوش کردن و نظر حرفه ایشونو بهم گفتن. بعدم یه طرح از لباسی که انتخاب کردم، کشیدن. من محو حرکت دستاشون بودم واقعا هنرمند هستن.

1394/11/28: به پیشنهاد یکی از دوستام لباس نامزدی منو خانم ابراهیمی دوختن. واقعا با تمام سخت گیری های من، خیلی دقیق و باحوصله و خوش برخورد لباسی رو بهم تحویل دادن که بعد از 2 سال هنوزم عاشقشم. الانم لباس عروسمو سفارش دادم بهشون مطمئنم عالی میشه.

1392/07/21: کارتون حرف نداره. خانم ابراهیمی واقعا ممنون. لباسایی که واسه من و مدیسا و مامان دوختید تو مجلس تک بود. امیدوارم همیشه موفق باشید.

اطلاعات تماس
مدیریت: فاطمه ابراهیمی
تلفن: 02126764387 - 02126764384 - 09124894534 - 09304054706

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک 155، طبقه 3، واحد 3

شبکه های اجتماعی
تصاویر

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید