باربارا دی انجلیس : منتظر نمانید عشق شما را پیدا کند. زمین حاصلخیزی بیافرینید تا بذر عشق به سادگی در آن جوانه زند و رشد کند
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
جستجوی خدمات دهندگان
شهر
تهران
اصفهان
شیراز
کرج
مشهد
خدمات دهنده
همه
آرایشگاه
آتلیه
تالار
مزون عروس
تشریفات
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره
مرتب سازی
زمان
امتیاز

آرایشگاه الکا (لیلا کاشفی)

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 4٫5
0
معرفی

"تخصص ما متعادل سازى صورت با حفظ اصالت چهره شماست"

آرایشگاه الکا که با نام مدیر آن لیلا کاشفی نیز شناخته می شود، در سال 1382 در محله گیشا تهران شروع به فعالیت نمود و 10 سال بعد به سعادت آباد نقل مکان نمود. سالن زیبایی الکا توسط لیلا کاشفی به آموزش میکاپ بالاخص در ماه های رمضان، محرم و صفر اشتغال دارد. ارایشگاه الکا دارای خدمات زیبایی شامل آرایش لایت و گریم عروس، شینیون و بافت مو، رنگ و مش و لایت، کراتینه و اکستنشن مو، کوتاهی مو، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن و پاکسازی و آبرسانی صورت می باشد. مشاورین حرفه ای در آرایشگاه لیلا کاشفی با تعیین وقت قبلی، تمامی نمونه های متناسب با رنگ پوست و چهره عروس را بررسی کرده و در نهایت با سلیقه عروس نهایی می کنند.

نقد

از ویژگی های مثبت آرایشگاه الکا (لیلا کاشفی) می توان به خدمات حرفه ای میکاپ لایت و اروپایی عروس، شینیون کلاسیک و مدرن، سالن شیک و مجهز و استفاده از برندهای مرغوب مک، کلارنس، استی-لادر و دیور اشاره نمود. به دلیل حسن خلق مدیریت و پرسنل، مشتری مداری سالن زیبایی الکا در حد خوبی است و مشتریان رضایت نسبی از آن دارند. سطح قیمتی ارایشگاه الکا در محدوده متوسط به بالاست.

هم اکنون توجه شما را به برخی نظرات درخصوص آرایشگاه الکا (لیلا کاشفی) جلب می کنیم:

97/01/16: من عروس ٢٨ اسفند لیلا جون در آرایشگاه الکا بودم. ایشون با وجود شلوغی عید، آرایشگاه بود ولی با مهربونی و متانت نذاشتن آب تو دلم تکون بخوره. اینقدر میکاپ شون عالی بود که من حتى تا ٤ صبح رژم رو هم تمدید نکردم. شینیون نسترن جون هم فوق العاده شیک و تمیز بود.

96/04/13: آرایشگاه منم آرایشگاه لیلا کاشفی بود. میکاپ، خانم لیلا کاشفی و شنیون، خانم نوشین حقی. ظاهرا به تازگی خانم حقی با الکا همکاری نمی کنند. اما برای من همه چی عالی بود. یکی از نکات مثبت این آرایشگاه، محیط خیلی عالی و مثبتی بود که واقعا نظر من رو جلب کرد.

96/02/27: من عروس VIP سالن زیبایی الکا بودم که روز 21 اردیبهشت 96 عروسیمون بود و روز 16 اردیبهشت فرمالیته. از اخلاق و برخورد لیلا جون بگم که حرف نداشت و همینطور نوشین جون! چیزی که برای من خیلی مهم بود، کرم و پایه گریم صورت بود. رنگ پوست من گندمگون و برام خیلی مهم بود که رنگش نه سیاه بشه و نه روشن تر از پوست خودم، چون شوهرم خیلی حساسه رو رنگ صورتم. توی شوی عروسی که رفته بودم، رنگ پوست ها واقعا خوب بود: چه صورت هایی که سبزه و گندمگون هستن و چه سفید. مهمتر از اون تمیزی کار و سبکی کرم ها بود که بعد یه مدت نه بماسه رو صورت و نه پاک بشه که اینارو توی شوی عروس بهشون خیلی توجه کردم و اعتماد کردم بهشون. چیز دیگه ای که مهم بود برام، رنگ میکاپ بود و اینکه رنگ رژ و سایه ها و ترکیب شون با هم چطوری میشه. من از سایه های خیلی تیره و مشکی بدم میاد و اکثر جاهایی که می رفتم قبلا برای میکاپ، چون صورتم سبزه بود، هر چی می گفتم ولی آخرم تیره می کردن. در هر صورت اینا سلیقه ایه اما خیلی مهمه که یه آرایشگر به نسبت صورت های مختلف، بتونه میکاپ های زیبا و شیکی دربیاره. همه رو عین هم آرایش نکنه و بدونه به هر کسی چی بیشتر میاد. در نهایت شینیون که کار نوشین جون حرف نداره! خلاصه کنم که چه روز فرمالیته و چه عروسی، میکاپ و شینیونم بسیار عالی بود و ماندگاریش حرف نداشت. تاج هام خیلی شیک و عالی بودن و همه می گفتن که شیک و تمیز درآرودنم. من می‌خواستم روز فرمالیته و روز عروسی میکاپ و شینیونم یک جور باشه اما به اصرار نوشین جون، مدل شینیون و تاجم رو عوض کردم که البته هم به مدل قبلی نزدیک بود و هم یه جلوه دیگه داشت! ازشون ممنونم که هم به سلیقه من احترام گذاشتن و هم یه کار حرفه ای و شیک انجام دادن برام.

96/02/19: من عروس آرایشگاه الکا بودم. شینیونم خوب بود ولی از میکاپ خیلی راضی نبودم. نکته مهم اینکه برخوردشون اصلا باهام خوب نبود تو روز عروسیم. هر چی گفتم که یه کم رژ بهم بدید که اگه پاک شد بزنم، قبول نکرد. حتی خواهر شوهرم هم کلی اصرار کرد ولی خانم کاشفی گفتن که امکان نداره رژت تا آخر شب پاک بشه. درصورتیکه تقریبا وسط عکس های آتلیه، رژم نصفه نیمه پاک شد و تمام عکس های باغم یه جوری شده که انگار فقط خط لب دارم. آخر مجبور شدم واسه ورود به سالن از فیلمبردارم رژ بگیرم. درضمن کار ناخن کارشون هم خوب نبود. خیلی کثیف کار کرد و وقتی اعتراض کردم گفت اینا اصلا تو عکس نمیفته چرا حساسی! در کل راضی کننده نبود برای من.

95/12/09: من هفته پیش عروس سالن زیبایی الکا با خانم کاشفی و نوشین جون بودم. فوق العاده هم راضی بودم از مو و ارایش و تا اخر شب هم تکون نخورد، حتی بهترم شد. خیلی هم مهربون بودن. واقعا الان که به عکس هایی که تو گوشی گرفتم نگاه می کنم، کلی حال می کنم و به نظرم خیلی خوشگل شدم. خواهرهام هم با مهیار جون بودن که اونا هم خیلی خوشگل شده بودن.

95/09/25: من عروس پنجشنبه هفته پیش آرایشگاه الکا بودم. بهترین انتخابم بین همه انتخاب های مراسمم اینجا بود بدون شک. من با لیلا جون مهربون و نوشین جون نازنین، میکاپ و شینیون داشتم. انقدد خوش اخلاق و مهربون بودن و جو ارایشگاه رو برام شاد و بدون استرس کرده بودن. بلا استثنا دوست، فامیل نزدیک و فامیل دور می گفتن چقدر ناز شدی. برای من ناخن هام رو نذاشتم بکارن، همون کاور یا ناخن مصنوعی خواستم. یک هفته گذشته ولی ناخن هام هنوز سر جاش هست. ثمره جون بود اسمش اگه اشتباه نکنم.

95/08/26: من عروس دی ماه پارسال آرایشگاه الکا هستم. من فرمالیته و عروسی با لیلا و نوشین بودم. روز فرمالیته فقط من بودم، چون توی محرم بود و عروس دیگه ای نداشتن. من کلا خیلی حساسم روی همه چیز و اینجا رو هم چندین بار رفته بودم عروس واقعی از نزدیک دیدم. روز قبل از فرمالیته، پیش مریم تاج رفتم. خودش ریسه های زیادی رو سرم امتحان کرد. خودش خیلی خوب نظر میده، حتما از خودش نظر بگیرید. من مدل موهام می خواستم باز باشه. روز فرمالیته به لیلا جون گفتم که من خیلی لایت می خوام و از آرایش توی ارایشگاه راضی بودم. نوشین دیر اومد و با لیلا همون ریسه ای که از اول مریم گفته بود رو انتخاب کردیم. اخرشم من یه طرف موهام رو زیاد دوست نداشتم، یعنی یه نیم رخم خوب بود و اون یکی نه. به خودشم گفتم، ولی می گفت خوبه. ولی در کل خیلی خوب شده بودم. ولی دیر حاضر شدم. به منم گفتن تا 10:30، 11 آماده میشی ولی فکر می کنم با یک ساعت تاخیر اماده شدم. توی باغ حس کردم کرم پودر رو صورتم خوب نخوابیده، اگر چه هرچی گذشت بهتر شد. در عکس ها کلا خیلی خوبه ارایشم. تو باغ موهام یه کم شل شد ولی در کل عکس هام رو که می بینم خیلی خوب شده. روز عروسی من عروس سوم بودم و بهم گفتن 12 حاضری ولی 1:30 حاضر بودم. روز عروسی مژه هام رو کس دیگه ای گذاشت که من اعتراض کردم. انتظار داشتم خود لیلا بذاره. ولی کارش خوب بود. روز عروسی واقعا آرایشم خیلی بهتر از فرمالیته بود. دقیقا تاج رو هم همونی انتخاب کردم که مریم تاج گفت. ارایش چشمام واقعا خوب شده بود و پوستم خیلی خوب بود. تاکید کردم که زیاد کرم پودر نمی خوام، سبک برام بزنه و البته چند روز قبلش پاکسازی پوست هم رفته بودم. نوشین اون روز خیلی خوش اخلاق بود و یه عکس بهش نشون دادم و برام همون رو در آورد و یه سری پیشنهاد داد که باعث شد خیلی خوشگل تر بشم. فقط همسرم 1 ساعت و نیم دم در معطل شد که یه کم اذیت شدیم. چون ما مراسم عقد هم داشتیم، باید زود می رسیدیم. ذره ای از آرایشم پاک یا حتی کمرنگ نشد. با تمام جنب و جوشی که اون شب داشتم و ذره ای موهام تکون نخورد. روز عروسیم خیلی راضی تر از فرمالیته بودم. اگرچه نمی دونم چرا به نظرم این دفعه برعکس فرمالیته از نزدیک خیلی بهتر بودم تا توی عکس ها. در ضمن لیلا خودش خیلی اهمیت میده به نظرات عروسش و خوش اخلاقه. نوشین مودیه، اگه خوش اخلاق باشه خیلی خوبه. ولی اون خانومی که به اصطلاح مشاوره عروسه، یه کم دروغ میگه. خانمی که من رو حاضر کرد، فوق العاده خوش اخلاق و با شخصیت بود. حتی یک دفعه هم تقاضای انعام نکرد.

95/08/22: من دیروز شوی عروس آرایشگاه الکا رو رفتم. من باهاشون قرارداد بستم. دیروز دو تا عروس داشتن تو شو که یکی ارایش اسموکی داشت و اون یکی یه آرایش لایت و شیک. جفت عروس ها خیلی خیلی شیک و تمیز بود آرایش هاشون. موها عالی بود. من که خیلی خوشم اومد. خیلی ها هم دیروز قرارداد بستن. البته بگم مدل ها هم خودشون فوق العاده خوشگل بودن.

95/05/14: بعد از عروسیم اومدم در مورد تجربیاتم بهتون بگم. من عروسیم ٢ فروردین با آرایشگاه الکا بود. من از ٧ ماه قبلش با لیلا کاشفی قرارداد بسته بودم ولی خوب تاریخ عروسیم عوض شده بود. اخلاق کل پرسنل عالی بود. لیلا جون و نوشین جون خیلی به نظرات من گوش می دادن. کار ارایش شون از نظر من، اروپایی لایت بود.

95/03/01: من امروز صبح رفتم بازدید عروس سالن زیبایی الکا. ۴ تا عروس داشتن. خیلی کارشون خوب بود واقعا. دو تا عروس کار خانم کاشفی بودن، یه عروس کار خانم مهیار، یه عروس هم کار خانم زهره. واقعا همه شون خوب بودن. اولین جایی بود که دیدم کرم رو پوست همه عروس ها عالی خوابیده. کاملا هم سبکی بودن که من می پسندم. یه چیز دیگه اینکه چیزی که داشتم حضوری می دیدم، اصلا با عکس های داخل آلبوم تفاوت چندانی نداشت از نظر کیفیت کار. خانم کاشفی رو از نزدیک ندیدم ولی مثلا خانم زهره که داشت عروسش رو آماده می‌کرد، خیلی دقت کردم به کارش. به شدت دلسوزانه و مهربون رفتار می‌کرد و خیلی حواسش به عروسش بود.

95/02/25: من دیروز مراسم فرمالیته ام بود، با مهیار و نوشین. راضی بودم. مهیار خیلی ماهه، انقدر اخلاقش خوبه. سبکش هم که کاملا سبک مورد علاقه منه. البته سلیقه ایه، من اینجوری می پسندم که مهیار رو انتخاب کردم وگرنه از نظر قیمت با لیلا کاشفی هیچ فرقی نداشت.

94/08/30: من هم عروس آرایشگاه الکا بودم. عروسیم شهریور بود. آرایشم رو فوق العاده دوست داشتم اما موهام معمولی شده بود. اما تقصیر خودم بود که ایده ای نداشتم و نظری ندادم. وگرنه انصافا نوشین جون حرفه ایه و کارش عالیه. پشیمون نیستم از انتخابم. هر کی من رو دید گفت 20 سال دیگه عکس هات رو ببینی، می فهمی چقدر خوبه که ساده و شیک بودی نه شلوغ نه غلیظ نه تکراری.

94/05/05: من امروز به ارایشگاه لیلا کاشفی سر زدم. تو یه کوچه بود و روبروش یه بوتیک بزرگ. آدرس سرراستی داشت. محیط بیرونی ساختمون خوب بود و نمای قشنگی داشت. وارد سالن که شدیم در حال تعمیرات بودن و کمی بوی چسب، بینی رو اذیت می کرد. فکر کنم مشغول آینه کاری بودن. سالن تقریبا کوچیک بود و خیلی بزرگ نبود. خود خانم کاشفی داخل اتاق بودن اول و ما با منشی صحبت می کردیم. آلبوم ها رو دیدیم و حقیقتا با توجه به کاری که انجام داده بودن، قیمت بالایی داشتن. پکیج ها 2 و 2.400 بود. من به شخصه دلم نمیومد به این کار این قیمت پول بدم. منشی ایشون دوست خانم کاشفی بود و ما عکس عروسی ایشون رو هم دیدیم که من نپسندیدم. خانم کاشفی خانم خوش برخوردی بودن و با خودشون هم حرف زدیم. این رو یادم رفت بگم که آلبوم عکس شون خیلی صفحات زیادی داشت. کارهاشون هم اکثرا سایه داشت و مانور رو سایه بود. شینیون ها هم بسیار ساده. اما خب بالاخره مدلی که خود عروس بده رو درست می کنن، مهم اینه کیفیتش خوب باشه چون عروس از صبح تا شب می خواد این آرایش رو داشته باشه. من چون کارشون باب میلم نبود، تصمیم گرفتم به آرایشگاه های دیگه سر بزنم.

94/05/04: من 5 شنبه رفتم آرایشگاه الکا. 5 تا عروس داشتن. که من فقط تونستم 3 تاشون رو ببینم. چون 2 تای دیگه می خواستن دیر برن. البته من قرارداد بستم باهاشون. ولی چون استرس داشتم خواستم دوباره عروس هاشون رو از نزدیک ببینم. این بار چندم بود که می رفتم. با روی خوش ازم استقبال کردن. عروس ها هم واقعا عالی شده بودن. کرم روی پوست شون خیلی خوب به نظر می رسید. موها هم خوب بود. هر کدوم یه جوری خوب شده بودن.

94/02/27: من از آرایشگاه الکا جمعه 2 تا عروس دیدم. خوب بود، خوشم اومد، کارش تمیز بود. فقط دوست دارم یه کم سایه رو تیره تر کار کنه که مثل اینکه ازش بخوای برات انجام میده. برخوردشون خوب بود. در کل نسبت به قیمت واقعا میارزید.

94/01/22: من امروز شوی عروس سالن زیبایی لیلا کاشفی رفتم. سه تا عروس درست کرده بودن که به نظرم خیلی خوب بودن. مخصوصا یکی از مدل ها که عالی شده بود و واقعا با چهره قبل ارایشش فرق می کرد. خیلی ها قرار داد بستن. بعدم خیلی از خانم کاشفی خوشم اومد، واقعا خانم مهربون نازی بودند و همینطور نوشین حفی عزیز. من کلا راضی بودم.

93/10/30: عروسی من که عالی بود. اما لیلای عزیز هیچ جای تردیدی برای انتخابم نذاشت. خودش که مثل همیشه خوش اخلاق و آروم. منم که راضی از آرایش و موهام. دست نوشین عزیزم درد نکنه. موهام و آرایشم با اون همه بدو بدو و رقص و شیطنت تا آخره شب تکون نخورد. حتی رژم هم کمرنگ نشد. آرایش عالی، شینیون عالی، همه چی همونجور که می خواستم. همسرم هم خیلی راضی بود. از همه پرسنل آرایشگاه الکا هم کلی مرسی.

93/09/13: من دیروز رفتم آرایشگاه الکا و باهاشون قرارداد بستم. برخورد و آرامش سالن به جز کار آرایش، برام خیلی مهم بود. وقتی رفتم بسیار خوش برخورد بودن و خود خانم کاشفی برام کامل توضیح دادن همه چی رو و همه سوالاتم رو جواب دادن. سالن آروم و پرسنل مودب و مهربونی داشت. کارشون هم لایت و شیک هست و من می پسندم.

93/05/24: من با لیلا جون بودم. بالاخره روز عروسیم از استرس جون سالم به در برده بودم. خیلی کارهاش رو دوست داشتم از اول و خیلی ماه شدم. خیلی لایت و ملایم کار کرد، مخصوصا تو ناحیه چشم ها، خیلی طبیعی کار کرد و مژه هایی که برام گذاشت، خیلی طبیعی بود. اما خیلی از آرایشگاه ها ناخن و مژه کاملا مصنوعی بود. لیلا جون واسم رژ لب مسی زد اما دید ناراضی هستم، سریع واسم عوض کرد و یه رنگ دیگه زد بهم. خیلی گله و من ازش راضی بودم.

92/11/29: من عروس 25 بهمن آرایشگاه الکا بودم. دقیقه 90 آرایشگاهم رو عوض کردم و با الکا قرارداد بستم و واقعا از کاری که کردم راضی هستم. واقعا از آرایشم و موهام راضی بودم. درسته که آرایشگاهش زیاد زرق و برق نداره ولی خیلی آرامش داره و با اعصاب آروم آماده میشی. لیلا جون خودش یه خانم امروزی و جوونه که دقیقا می فهمه عروسش چی می خواد. در حالیکه نظر عروسش رو میپرسه، سبک کار خودش رو هم حفظ می کنه. من یه میکاپ شیک و اروپایی داشتم و تا آخر شب هم با اینکه خیلی رقصیدم و عرق کردم، تکون نخورد. قرار بود ساعت 10.30 آماده بشم که با نیم ساعت تاخیر ساعت 11 آماده شدم. اونم به خاطر مدل شنیونی بود که خودم انتخاب کردم. تمام مهمون هام گفتن یکی از زیباترین عروس هایی بودی که تابحال دیدیم.

92/02/09: من دختر خاله هام یکی عروسی، یکی نامزدی و عروس داییم و یکی از فامیلام رفتن آرایشگاه الکا. کار میکاپ صورتش خوب و قشنگه ولی اصلا کار مو بلد نیست و همه رو یه مدل درست می کنه. شینیون اصلا بلد نیست. ولی میکاپش خوبه برای مهمونی ولی کار مشش فوق العاده است.

91/12/18: من عروس لیلا جان در آرایشگاه الکا بودم. دیروز عروسیمون بود. خیلی راضی بودم از برخوردشون، آرامششون و کیفیت کارهاشون. آرایشم تا آخر شب تکون نخورد. مدل آرایش و میکاپم کاملا اروپایی بود. لیلا جان علاوه بر اینکه آرایش و میکاپ رو خودش با دقت انجام میده، روی کارهای دیگه هم نظارت کامل داره. به نظرات عروس هم توجه می کنه. خدماتش شامل پاکسازی پوست و ناخن هستش. آرامش سالن، برخورد با مشتری و کیفیت کارهای لیلا خیلی خوبه. کار جالبی که لیلا انجام داده اینه که از چند تا مدل عروس خودش قبل از میکاپ و بعدش فیلمبرداری کرده و می تونی دقیقا کیفیت کارها رو ببینی.

91/10/18: چند روز پیش رفتم سالن زیبایی الکا. تابلو که نداشت، روی زنگش هم اسم آرایشگاه ننوشته بود. آلبوم هاش رو دیدم. بعد چند تا فیلم بهم نشون داد که عروس از شروع تا انتهای کارش نشون می داد. ایده جالبی بود، عملا نشون می داد که کارش بدون رتوش چه جوری هست و عروس چقدر تغییر کرده. ولی فیلم ها مربوط به همون عکس هایی بود که تو فیسبوک گذاشته بود. قیمت عروسش 800 بود که قیمت خوبیه. قیمت آرایش ویژه برای مهمونیش 250 بود به نظرم خیلی زیاد می گفت. شینیون کار و میکاپ کارش یه نفره.

اطلاعات تماس
مدیریت: لیلا کاشفی
تلفن: 02122146985 - 09126943129

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهاى بلوار 24 مترى، چهارراه بهزاد، ساختمان تجارى تندیس، طبقه اول، واحد 1

شبکه های اجتماعی

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید