پیامبر (ص) : هيچ يك از شما زنى را كه ديگرى خواستگارى مى كند ، خواستگارى نكند. تا اينكه با او ازدواج كند و يا اينكه منصرف شود.
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره

عروسی به سبک وایکینگ ها

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 5٫0

دوریان یوست ۴۳ ساله و همسرش چارلی ۳۴ ساله ترجیح دادند بجای یک مراسم عروسی سنتی با لباس عروس سفید، سه روز عروسی به سبک وایکینگ ها به همراه سرو خون و گوشت گراز برگزار کنند. عقد اونها در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۹ توسط یک کشیش خاص در سن آنتونیو آمریکا جاری شد.

دوریان گفت: ما تا حد امکان سعی در برگزاری مراسم عروسی مشابه وایکینگ ها در هزار سال گذشته داشتیم. این مراسم بسیار شگفت انگیز بود بطوریکه در هیچ مراسم سنتی دیده نمی شود. زمانیکه با فرهنگ دیرینه وایکینگ در۲۰۱۱ آشنا شدم، احساس کردم که مردمان محبوبم را یافته ام. اما این به معنی فرار از تکنولوژی نیست. من هنوز کارت بانکی، تلویزیون، لپ تاپم رو دارم و حدود ۲۵۰۰ دلار خرج لباس، غذا و مکان عروسی کردم.

مهمانان عروسی به سبک وایکینگ ها

مهمانان عروسی به سبک وایکینگ ها

دوریان و چارلی در تگزاس در ماه مارس ۲۰۱۸ در همایش جنگل شروود با هم آشنا شدند. در این دورهمی، افراد با لباس های تاریخی حضور داشتند و به نظاره مبارزات با شمشیر و نیزه می پرداختند.

چارلی عنوان کرد: معمولا در این قبیل دورهمی ها، مردم سعی در تظاهر دارند و علاقه دارند فرد دیگری باشند. اما دوریان خودش بود و همین باعث شد جذب وی شوم.

همین اتفاق سبب شد که سه هفته بعد، چارلی بهمراه پسرش هریسون راهی منزل دوریان و دخترش کوکو شود. اونها تصمیم گرفتند تا در ۱۸ می ۲۰۱۹ ازدواج کنند که ماه کامل بوده و نماد بالندگی و زندگی جدید است.

دوریان افزود: در اکتبر یک ازدواج مدرن و عقد رسمی داشته ایم و بنابراین ازدواج مان رسمی و قانونی است. اما این مراسم عروسی به سبک وایکینگ ها به دلیل علاقه ما به آن ها، جای تعجب ندارد.

این مراسم در باغ منزل آن دو و با دعوت ۴۴ مهمان در جمعه ۱۷ می شروع شد و به مدت سه روز ادامه پیدا کرد. در مراسم عروسی، چارلی لباس خزدار به تن داشت و دوریان یک لباس ساده بنفش. مراسم در غروب آفتاب و زیر یک درخت بلوط براساس سنت دیرینه اسکاندیناوی برگزار شد.

در این مراسم، یک آهنگ نروژی قدیمی به یاد افراد فوت شده و دوستان غایب خوانده شد. سپس این زوج، عقد خود را جاری ساختند درحالیکه طبق سنت قدیمی وایکینگ ها، دستان شان به یکدیگر با طناب بسته شده بود.

سرو گوشت گراز دور میز چوبی دست ساز

سرو گوشت گراز دور میز چوبی دست ساز

در نهایت این زوج و مهمانان شان دور میز چوبی دست ساز بزرگی نشستند و به خوردن گوشت کبابی بز و گراز وحشی که توسط داماد شکار شده بود، پرداختند. این مراسم تا نیمه های شب و زمانی که ماه کامل در آسمان دیده شد، ادامه داشت.

منبع: عروس ایرانی

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید