باربارا دی انجلیس : هرگاه زندگی با عشق و شور را بر می گزینید ، زندگی نیز عشق و شور خود را برای شما بر خواهد گزید
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره

معرفی انواع مدل لباس عروس و انتخاب لباس عروس براساس نوع اندام

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 5٫0
معرفی انواع مدل لباس عروس و انتخاب لباس عروس براساس نوع اندام

مدل لباس عروس های شیک و جذاب بسیاری (نظیر لباس عروس پرنسسی (پفی) و لباس عروس ماهی) در مزون ها وجود دارد و به دلیل همین تنوع بالا، انتخاب لباس عروس مشکل خواهد بود. در این مواقع بایستی برای برنامه ریزی عروسی صحیح، شناخت دقیقی از انواع مدل و نوع اندام خودتان داشته باشید و سپس لباس متناسب با اندام تان را انتخاب کنید. با مطالعه این مطلب، قطعا خرید لباس عروس تبدیل به یک تفریح دلچسب برایتان خواهد شد.

در دریایی از طرح های لباس عروس سفید و زیبا، اکثر عروس ها برای انتخاب لباس عروس رویایی شان مضطرب و دودل می شوند. اما خرید لباس عروس را از کجا شروع کنیم؟ بهترین نقطه شروع، خود شما هستید! این راهنمای انتخاب لباس عروس، هر آنچه را که در این راه نیاز دارید، در اختیارتان می گذارد تا بتوانید بهترین لباس عروس فیت اندام تان را بشناسید و در شب رویایی تان با اعتماد به نفس بالا بدرخشید.

در مطلب راهنمای جامع لباس عروس، توضیحات کاملی درباره فیلم لباس عروس های لاکچری، لباس عروس سنتی کشورهای مختلف، تاریخچه و تغییرات لباس عروس در ۱۰۰ سال اخیر، روش های انتخاب لباس عروس مناسب، انتخاب رنگ لباس عروس، ۶۰ عکس لباس عروس لاکچری و … داده شده است که می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص لباس عروس مورد مطالعه قرار گیرد.

همچنین جهت ست کردن لباس عروس تان با کت و شلوار، حتما سری به مطلب انتخاب کت و شلوار دامادی مناسب بزنید. در این مطلب بطور کامل به شرح ویژگی های اصلی کت و شلوار رسمی، زمان مناسب برای خرید، ویژگی های جلیقه مناسب، بهترین رنگ کت و شلوار، روش انتخاب پیراهن کت شلوار، روش انتخاب کراوات و پاپیون و دستمال جیب و گل یقه و بسیاری موارد دیگر پرداخته ایم.

انواع اندام

انواع اندام

نوع اندام شما چیست؟

برای اینکه بدانید نوع اندام تان در کدام دسته بندی قرار دارد، یک نوار بردارید و از دوست تان بخواهید که بیشترین عرض شانه، سینه و باسن تان را اندازه بگیرد و سپس کمترین عرض کمرتان را نیز اندازه بگیرد.

پس از محاسبه اندازه های مذکور، به دسته بندی های زیر دقت کرده و نوع اندام خودتان را انتخاب کنید:

  • نوع اندام راسته / ورزشکار :

    اگر شانه، سینه و باسن شما تقریبا هم اندازه باشد و کمرتان خیلی کوچک تر نباشد، شما دارای اندام راسته و یا ورزشکار خواهید بود.
  • نوع اندام مثلث برعکس :

    اگر شانه یا سینه شما بزرگتر از باسن تان باشد، شما دارای اندام مثلث برعکس هستید.
  • نوع اندام گلابی (مثلث) :

    اگر باسن شما بزرگتر از شانه و یا سینه تان باشد، شما دارای اندام گلابی شکل هستید.
  • نوع اندام ساعت شنی :

    اگر شانه، سینه و باسن شما تقریبا هم اندازه باشند ولی کمرتان کوچک تر از هفتاد و پنج درصد سینه تان باشد، شما دارای اندام ساعت شنی خواهید بود.
  • نوع اندام سیب :

    اگر سینه و باسن شما تقریبا هم اندازه باشند ولی کمرتان کمی بزرگتر باشد، دارای اندام سیب شکل خواهید بود.

"انواع

انواع مدل لباس عروس و نحوه انتخاب لباس عروس براساس نوع اندام

  • لباس عروس سلطنتی (امپایر) :

    ویژگی متمایز لباس عروس سلطنتی، داشتن کمر بالاست، بطوریکه نیم تنه بالا را به همراه یک دامن صاف و ساده به خوبی نشان می دهد. این مدل برای عروسی های ساده، بروز و کلاسیک مناسب می باشد. لباس عروس امپایر برای افراد لاغر نظیر اندام راسته / ورزشکاری مناسب است و می تواند در افرادی با باسن بزرگ یعنی اندام گلابی، سیب و یا ساعت شنی نیز زیبا به نظر برسد.
    Empire Wedding Dress

    مدل لباس عروس سلطنتی (امپایر)

  • مدل طرح A :

    لباس عروس طرح A ، یک مدل کلاسیک است که فیت سینه ها بوده و بطور پیوسته تا سطح زمین باز می شود. این طرح لباس برای اندام گلابی،  سیب و مثلث برعکس مناسب است تا شانه ها و سینه ها را بالانس کند. همچنین می تواند به اندام راسته / ورزشکاری، ظاهری انحنادار و زیبا بدهد.
    A Line Wedding Dress

    مدل لباس عروس طرح A

  • لباس عروس ماهی / ترومپت :

    مدل لباس عروس ماهی / ترومپت، دارای فرم بسته در کمر، باسن و سینه هاست و سبب می شود که یک عروس با اندام ساعت شنی بتواند به خوبی ظاهر زنانه خود را نمایش دهد. تفاوت این ۲ طرح در آن است که لباس عروس ترومپت از میانه ران شروع به باز شدن تا سطح زمین می کند، درحالیکه لباس ماهی در زانوها بسته بوده و از زانو شروع به باز شدن می کند و جذابیت بیشتری را نشان می دهد.
    Mermaid Wedding Dress

    مدل لباس عروس ماهی / ترومپت

  • مدل لباس عروس پرنسسی (پفی) :

    مدل لباس عروس پرنسسی، یک مدل کلاسیک است که از قدیم الایام استفاده می شد (در مطلب تاریخچه لباس عروس، به همراه تصاویر گویا به این موضوع پرداخته شده) و هرگز از مد نیفتاده است. این طرح لباس، فیت سینه ها بوده و دامن آن تا سطح زمین ادامه دارد. این طرح برای تمامی اندام ها مناسب است زیرا سینه، شانه ها و دستان را نمایش می دهد و کمر و باسن را مخفی می کند. بهرحال اگر ریزه اندام هستید، خودتان را غرق در این لباس خواهید یافت و ممکن است مطلوب تان نباشد.
    Princess Wedding Dress

    مدل لباس عروس پرنسسی (پفی)

  • مدل لباس راسته :

    لباس عروس راسته دارای طرح بلند و باریک تا سطح زمین است که مماس و در کنار بدن به پایین می رود. این لباس، بدن را بصورت لاغر و بدون اغراق نمایش می دهد و عروس هایی با اندام ساعت شنی و راسته / ورزشکاری را به بهترین شکل نمایش می دهد.
    Sheath Wedding Dress

    مدل لباس عروس راسته

"تناسب

کلام آخر : خرید بهترین لباس عروس

بعد از اینکه متوجه شدید کدام مدل لباس عروس برای نوع اندام تان مناسب است، نوبت به جذاب ترین بخش می رسد: خرید لباس عروس! زمانی را صرف پوشیدن لباس عروس های مختلف کنید. حتی لباس های با تفاوت جزئی (حتی اگر طرح یکسان دارند) را تست کنید، زیرا اختلافی جزئی در جنس و طرح لباس عروس، می تواند تفاوت های بزرگی بر روی بدن شما ایجاد کند. در پایان، لباس عروسی را انتخاب کنید که بهترین حس را در شما ایجاد می کند تا در مراسم عروسی، بیشترین اعتماد به نفس را برایتان به ارمغان آورد.

همچنین به بخش جستجوی لباس عروس پیشرفته سایت نیز سر بزنید که شامل هزاران لباس عروس با قابلیت جستجوی مدل لباس، نوع یقه، نوع آستین، قد لباس، سال دوخت و … می باشد. قطعا با تنوع بسیار بالایی از لباس عروس مواجه شده و می توانید الگوبرداری کنید.

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید