پیامبر (ص) : کسى که ازدواج کند ، نصف دينش را حفظ کرده است.
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره

راهنمای انتخاب رنگ لباس عروس + ۲۵ عکس لباس عروس رنگی

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 5٫0
انتخاب رنگ لباس عروس - 25 لباس عروس رنگی

در حال برنامه ریزی عروسی بوده و به دنبال یک لباس عروس رویایی هستید؟ آیا می دانستید که تنوع رنگ لباس عروس ها به گستردگی رنگ های رنگین کمان است؟ لباس عروس های طلایی، خامه ای، بژ، فیروزه ای، گلبهی، قرمز و …! شما کدام رنگ را می پسندید؟

در سال های اخیر و پس از استفاده سلبریتی ها، طراحان لباس عروس رو به مُد جدیدی آورده اند: لباس عروس رنگی. تنوع رنگ لباس ها به گستردگی طیف رنگی رنگین کمان است. رایج ترین ها برای عروس، سفید خالص و سفید عاجی است که از قدیم الایام استفاده می شده است. جدیدترین و پرکاربردترین ها نیز ترکیب صورتی، زرد روشن و طلایی با سفید است. اخیراً برخی از طراحان جسورتر شده اند و از آبی و سیاه استفاده کرده اند.

تنوع رنگ قطعا سبب ایجاد مشکل در انتخاب خواهد شد. انتخاب از میان طلایی روشن، سفید الماسی، سفید مرمری و سایر مشتقات سفید می تواند دلهره‌آور باشد. اما این راهنما به بررسی انواع رنگ لباس عروس پرداخته و شما را قادر می سازد که با دید بازتری، به انتخاب مدنظرتان نائل شوید.

در مطلب راهنمای جامع لباس عروس، توضیحات کاملی درباره فیلم لباس عروس های لاکچری، لباس عروس سنتی کشورهای مختلف، تاریخچه و تغییرات لباس عروس در ۱۰۰ سال اخیر، روش های انتخاب لباس عروس مناسب، انواع مدل لباس عروس، ۶۰ عکس لباس عروس لاکچری و … داده شده است که می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص لباس عروس مورد مطالعه قرار گیرد.

همچنین جهت ست کردن لباس عروس تان با کت و شلوار، حتما سری به مطلب انتخاب کت و شلوار دامادی مناسب بزنید. در این مطلب بطور کامل به شرح ویژگی های اصلی کت و شلوار رسمی، زمان مناسب برای خرید، ویژگی های جلیقه مناسب، بهترین رنگ کت و شلوار، روش انتخاب پیراهن کت شلوار، روش انتخاب کراوات و پاپیون و دستمال جیب و گل یقه و بسیاری موارد دیگر پرداخته ایم.

فهرست

انواع رنگ لباس عروس سنتی

  • لباس عروس سفید خالص

    سفید خالص بهترین انتخاب برای لباس عروس ابریشمی است. تزئیناتی نظیر توری دوزی و سنگ های درخشان، نمایش خیره کننده ای را رقم میزند. قصد دارید که عروسی خود را در باغ بگیرید؟ یک لباس عروس سفید روشن می تواند انتخاب مناسبی برای عروسی در باغ و یا کنار ساحل باشد.

    "<yoastmark

  • لباس سفید عاجی

    سفید عاجی هیچگاه از مد نیفتاده و به لباس عروس توری می تواند زیبایی منحصربفردی ببخشد. نمونه های جذابی از سفید عاجی را در لباس عروس های رمانتیک زیر می توانید ببینید.

    "<yoastmark

    تفاوت رنگ سفید خالص و سفید عاجی چیست؟

    سفید خالص، انتخاب لباس عروس های سنتی است. این رنگ، روشن بوده و هیچ ترکیبی از سایر رنگ ها در آن دیده نمی شود. سفید عاجی ترکیب سفید و مقدار کمی از زرد و یا کرمی است. زمانی که در نور کامل به سفید عاجی نگاه می شود، این رنگ تا حد کمی آبی دیده می شود.

    انتخاب یک رنگ که تکمیل کننده رنگ پوست شما باشد، راز جذابیت شما در روز عروسی تان است. یک لباس سفید خالص، برای پوست های تیره و یا پوست های زرد روشن (مثل زیتونی یا عاجی) مناسب است. اگر شما پوست روشنی دارید، لباس سفید و عاجی (و یا زرد) مناسب است. لباس عروس سفید خالص برای پوست رنگ پریده می تواند حس کهنگی را القا کند. سفید عاجی، جزئیات لباس تان (مثل دوخت های پیچیده) را به خوبی نمایش می دهد.

  • لباس سفید الماسی

    تطبیق دادن ترکیبات سفید با رنگ پوست می تواند مشکل باشد. سفید الماسی نسبت به سفید خالص، پوست را لطیف تر نشان می دهد و برای لباس عروس رنگی بسیار مناسب است.

    "<yoastmark

  • لباس کرمی

    این رنگ کرمی باارزش برای اکثر پوست ها مناسب می باشد. یک لباس عروس ساتن مخملی، بسیار با این رنگ تناسب داشته و سبب تاکید بیشتر بر این رنگ می شود.

    "<yoastmark

انواع لباس عروس رنگی جدید

  • لباس عروس صورتی و یا سرخ

    یکی از معروف ترین رنگ ها برای لباس عروس های جدید، صورتی و یا مشتقات صورتی است. اخیراً صورتی و یا سرخ توسط اکثر طراحان استفاده می شود.

    "<yoastmark

  • لباس عروس متالیک (رنگ فلزات)

    به دنبال لباس عروسی لوکس هستید؟ قطعا شیفته لباس های متالیک خواهید شد. از رنگ های کلاسیکی مثل طلایی و نقره ای گرفته تا موارد رقیق تری مثل زرد کم رنگ، دارای درخشش خیره کننده ای هستند.

    طلایی روشن و نقره ای جدیداً به ترند تبدیل شده است. درخشش طلایی روشن، بسیار جذاب تر از سفید عاجی و یا طلایی کم رنگ است. طلایی روشن را با لباس عروس ساتن استفاده کنید تا شاهد نمایش خیره کننده ای را برای تمامی پوست ها باشید.

    "<yoastmark

    لباس عروس زرد روشن می تواند به آسانی، جذابیتی چشم نواز به لباس عروس تان اعطا کند. زرد روشن، انتخابی برازنده و برجسته برای جشن اول و آخر عمرتان خواهد بود.

    "<yoastmark

  • لباس آبی

    اخیراً طراحان لباس مجدداً از آبی در لباس عروس های رنگی استفاده می کنند.

    "<yoastmark

  • لباس عروس سیاه

    این لباس عروس های جذاب توسط تعداد کمی از طراحان استفاده شده است. آیا شما نیز جذب این رنگ شده اید؟!

    "<yoastmark

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید