پیامبر (ص) : وقتی كسی به خواستگاری می آید که اخلاق و دین اش مایه رضایت است ، به او زن دهید كه اگر چنین نكنید ، فتنه و فساد زمین را پر خواهد كرد.
جستجوی پیشرفته لباس (4020لباس عروس و مجلسی)
نوع لباس
لباس عروس
لباس مجلسی
مدل
همه
مدل لباس طرح A
مدل لباس سلطنتی
مدل لباس ماهی
مدل لباس پرنسس
مدل لباس کلوش
سایر
یقه
همه
یقه پشت گردنی
یقه خشتی
یقه دکلته
یقه دلبری
یقه قایقی
یقه گرد
یقه هفت
یقه یکطرفه
آستین
همه
آستین بدون آستین
آستین کوتاه
آستین سه چهارم
آستین بلند
قد لباس
همه
کوتاه
بلند
دنباله دار
سال
همه
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
سایر
برند
همه
آنابل
آنایز بریدال
آنترا
ابد محفوظ
ادسو
اسپوزابلا
استلا یورک
الفرد انگلو
الما نویا
الور
الیزابتا پلیگنانو
ایر بارسلونا
ایمپرسشن
برایدز بای هاروی
برتا بریدال
پاپیلیو
پرونویاس
تینا والردی
جاستین الکساندر
جاسمین امپایر
درسارا
دمتریوس
دمینیس
دومو آدامی
رزا کلارا
سایر
سوترو و میجلی
سوفیا تولی
سوییتهرت
فرانک سارابیا
فلارا زایچک
کاسیمینا
کالکتور
کوزموبلا
کیتی چن کوچر
گالیا لاهاو
لاسپوزا
لونا نویاس
مادلین گاردنر
ماریا کارین
مانو گارسیا
مگی سوترو
موری لی
مون چری
میس پاریس
نیکول اسپوز
ونوس
یان استوارت
امتیاز
همه
5-4 ستاره
4-3 ستاره
3-2 ستاره
2-1 ستاره

راهنمای جامع کاشت ناخن

ابتدا وارد/عضو شوید
میانگین: 4٫5
اندازه و جنس ناخن مصنوعی

کاشت ناخن مصنوعی، انتخاب رنگ لاک، مدل فرنچ ناخن، مدل طراحی ناخن و مدل ناخن مصنوعی سلیقه ای است اما از اصولی پیروی می کند که باعث بهتر جلوه کردن آرایش شما در مراسم عروسی تان می شود. در ادامه در خصوص کاشت ناخن و نکات آن، توضیحاتی عرض خواهیم کرد. جهت دریافت ایده ناخن، می توانید به آرشیو طراحی ناخن مراجعه کنید.

چگونگی کاشت ناخن

اگر مایل به کاشت ناخن هستید، حتما چند ماهی زودتر اقدام کنید. ناخن مصنوعی یک عضو خارجی است که نیاز به طی زمانی حداقل یک ماهه دارد تا پوست شما به آن عادت کند. برای انتخاب مدل ناخن مصنوعی دقت کنید. مدل فشن و غیرعادی ناخن مصنوعی، شما را بطور کلی از زندگی روزمره جدا خواهند کرد. دقت کنید که دست هایتان در طول زندگی برایتان قابل استفاده اند!

راهنمای جامع کاشت ناخن

راهنمای جامع کاشت ناخن

رنگ و مدل ناخن مصنوعی برای کاشت ناخن

نوع رنگ و مدل ناخن مصنوعی، موضوعی مهم می باشد. انتخاب یک شکل وحشتناک یا بسیار فانتزی روی ناخن مصنوعی منظره زیبایی نخواهد داشت و از طرفی برای دیگران هم آزاردهنده است. رنگ ناخن مصنوعی هم یکی از ملاک های زیبایی آن مدل ناخن مصنوعی است. اگر برای شرکت در یک مراسم، اقدام به کاشت ناخن کرده اید، رنگ ناخن مصنوعی برایتان مهم تر می شود. برای اینکه هزینه اضافه نپردازید و رنگ مدل تان را تغییر دهید، از ابتدا با رنگ لباس تان ست کنید و همان رنگ را روی ناخن مصنوعی کار کنید تا از پرداخت هزینه اضافی هم جلوگیری کرده باشید.

رنگ و مدل ناخن مصنوعی

رنگ و مدل ناخن مصنوعی

بیشتر افرادی که کاشت ناخن انجام می دهند، بعد از مدتی به وجود ناخن مصنوعی عادت کرده و به طور عادی با آنها کار می کنند. اما در فرآیند عادی شدن دو مساله بسیار مهم است: اندازه ناخن مصنوعی و جنس ناخن مصنوعی.

اندازه ناخن مصنوعی

اندازه ناخن مصنوعی در برخی مدل های جدید ناخن مصنوعی، غیرطبیعی و غیرقابل استفاده طراحی شده که کمتر کسی قادر به استفاده مداوم از آنها خواهد بود. از این رو حتی اگر هم از این مدل ناخن مصنوعی خوشتان آمده، قدری اندازه آنها را سوهان کنید. این امر به طبیعی جلوه کردن ناخن های شما هم کمک خواهد کرد.

جنس ناخن مصنوعی

برای اطمینان یافتن از جنس ناخن مصنوعی، ابتدا باید به مرکزی که برای کاشت ناخن مراجعه می کنید، اطمینان داشته باشید. مواد مرغوب در تمام مراکز استفاده نمی شوند. گذشته از مضراتی که مواد نامرغوب برای پوست شما دارند، این مواد ماندگاری مناسبی هم نداشته و ممکن است بعد از مدت کوتاهی از کاشت ناخن، ناخن ها کنده شده و بیفتند. اتفاقی که خوشایند نبوده و وقت و انرژی شما را به هدر می دهد.

اندازه و جنس ناخن مصنوعی

اندازه و جنس ناخن مصنوعی

البته قابل ذکر است که مرکز مورد مراجعه شما می بایست پس از اتمام کار، برای ترمیم نیز خدمت ارایه کند. بدین صورت که چنانچه یکی از ناخن های مصنوعی شما به هر دلیلی از دست تان جدا شود، می توانید به همان مرکز مراجعه کنید و بخواهید دوباره برایتان ناخن مورد نظر را بکارند؛ چرا که جزء وظایف این مراکز، بدون دریافت هزینه اضافی است. اما توجه داشته باشید همیشه امکان ترمیم ناخن مصنوعی وجود ندارد، به خصوص اگر در یک مهمانی مهم این اتفاق بیفتد! پس به فکر جنس و کیفیت مواد باشید، چرا که کاشت ناخن و جدا شدن مداوم ناخن مصنوعی باعث کلافگی شما می شود که به عادی شدن ناخن ها هم کمکی نمی کند.

منبع: عروس ایرانی

نظر بدهید

برای ارسال نظر بایستی ثبت نام / ورود کنید